• Uitnodiging ALV📆 Nieuwe penningmeesterđź’° Nieuwe voorzitter🙋‍♀️

• Best lid van H.V. Beilen,

Allereerst hopen wij als bestuur dat u en uw naasten zich in goede gezondheid bevinden. Het is voor ons allen een bijzondere tijd waar we momenteel in verkeren. Ook voor ons als vereniging was het afgelopen seizoen een bijzonder jaar. Wij hopen dan ook dat er snel een oplossing komt voor deze situatie en wij weer met zijn allen, naast elkaar, mogen genieten van de handbal en de activiteiten daar omheen.

In deze tijden van de coronacrisis en de daarmee gepaard gaande gezondheidsrisico’s, kan de ALV in fysieke vorm niet doorgaan. Als bestuur hebben we gekozen om de ALV digitaal te organiseren op woensdag 28 oktober 2020 om 19:30 uur.

Uitleg over hoe u de ALV digitaal kunt bijwonen, hoe u zich digitaal aanmeldt en hoe u de stukken kunt lezen die behandeld worden tijdens de ALV, worden volgende week bekend gemaakt. De jaarrekening 2019-2020, de begroting 2020-2021 worden tijdens de ALV ter plekke beschikbaar gesteld. Om de ALV zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen, willen wij vragen om eventuele vragen 72 uur voor de ALV digitaal aan te leveren bij beilen@handbal.nl. Hieronder vindt u de agenda voor de ALV.

Agenda:

1. Opening
    2. Vaststellen agenda
    3. Ingekomen stukken en mededelingen
    4. Jaarverslag 2019-2020
    5. Verslag financiële kascommissie
    6. Vaststellen Jaarverslag 2019-2020
    7. Verkiezingen van de leden van het bestuur en de commissies
    8. Jaarbeleid 2020-2021
    9. Vaststellen Jaarbeleid 2020-2021
    10. Rondvraag
    11. Afsluiting

De ALV
    Tijdens de vergadering zal allereerst de agenda vastgesteld worden.
    Vervolgens zullen de notulen van de ALV 2019-2020 doorgenomen worden en vastgesteld worden. Na de vaststelling van de notulen zal het jaarverslag besproken worden, dat wordt afgerond met een verslag van de kascommissie.
    Als er verder geen vragen zijn en de ALV gaat akkoord met het jaarverslag, zal het Jaarverslag 2019-2020 vastgesteld worden en decharge verleend worden aan het bestuur.
    Na het vaststellen van het Jaarverslag 2019-2020 zullen de verkiezingen plaats vinden van de leden van het bestuur en de commissies.
    Na het chargeren van de nieuwe leden van het bestuur en commissies zal het Jaarbeleid 2020-2021 besproken worden en op het eind vastgesteld worden.
    Als laatst is er ruimte voor rondvragen en zal na de laatste rondvraag de ALV afgesloten worden.

De verkiezingen
    Bij de verkiezingen van de leden van het bestuur en de commissies, gaan er twee bestuursleden aftreden en zijn beide ook niet herkiesbaar voor die functie. Brian Oosterhof zal in de huidige functie van voorzitter aftreden en Gerieke Heling zal in de huidige functie als penningmeester aftreden.

Wij zijn als bestuur verheugd dat we zowel een nieuwe voorzitter als een nieuwe penningmeester mogen aankondigen. Voor de functie “Voorzitter” zal Leonie Dorenbos zich kiesbaar stellen. Leonie is speelster van Dames 1, heeft ervaring als leidinggevende op haar werk en zien wij als de perfecte kandidaat voor deze functie. Daarnaast zal voor de rol “Penningmeester” Brian Oosterhof zich kiesbaar stellen. Brian is speler van Heren 1 en is werkzaam op een accountantskantoor, waar hij dagelijks bezig is met cijfers en boekhoudingen van zijn klanten. Ook hem zien wij als een geschikte kandidaat voor de functie.

Wij hopen u in goede gezondheid te zien bij de ALV 2020-20201.

Met sportieve groet,
    Namens het bestuur van Handbal Vereniging Beilen,