• Fjes op toernooi in Sleen

• Afgelopen zondag 3 November hadden de f-jeugd van Hv Beilen weer een toernooitje. Dit keer reisden we af naar Sleen.

Spannend was het voor sommigen wel een beetje want zij speelden hun eerste toernooitje. Voor de eerste wedstrijd stond SVBO f2 op het programma. Wat hebben we goed overgegooid, verdedigd, vrijgelopen en gekeept. Maar helaas was SVBO toch iets te sterk voor ons en hebben zij net wat meer het doel weten te raken dan dat wij dat deden. Jammer op naar de kantine waar er een glas ranja en zelfs een broodje knakworst op ons stond te wachten. Heerlijk.

De tweede wedstrijd van deze dag was tegen SVWW F1 uit Westerbork. Met 5 kinderen in het veld en 3 op de bank gingen we deze wedstrijd met volle vertrouwen tegemoet. We speelden wederom erg goed samen en hadden er veel plezier in met elkaar. We stonden soms zo vrij op de cirkel dat we er zo van schrokken en vergaten te schieten op doel. Iedereen kwam aan in het veld en wist goed vrij te lopen. Dit keer wisten wij het doel van onze tegenstander ook goed te vinden. Door beide keepers werd er goed gekeept. Beide teams wisten evenveel te scoren. Na de 15 minuten van de wedstrijd werden er nog shoot outs geschoten op doel. Iedereen krijgt de kans om te scoren en om een bal uit doel te halen. Er werd veel gescoord en goed gekeept.

Na de rust stond er nog 1 wedstrijdje op het programma V en S F2 uit Groningen was onze tegenstander, dit keer wisten wij het doel vaker te raken dan onze tegenstanders en hebben we door goed spelen en verdedigen deze wedstrijd gewonnen…. Super gespeeld met elkaar!

Het was een super gezellige, vrolijke en sportieve ochtend, op naar het volgende toernooitje deze staat gepland op zaterdag 23 november in Emmen.